Publicat în Fotografii

Curge-n suflet primăvara

Flori și  geamuri deschise

1

DSC_0147

DSC_0233

DSC_0229

DSC_0237

DSC_0236

DSC_0232

DSC_0132

 

DSC_0155

DSC_0158

DSC_0159

DSC_0160

DSC_0165

DSC_0157

DSC_0135

DSC_0162

DSC_0163

 

DSC_0220

Autor:

destinul unui blog

11 gânduri despre „Curge-n suflet primăvara

  1. Aaaa, ia uite ce fotografii splendide! 3 sunt de excepție!
    E mai harnică Primăvara la voi decât aici.
    Supermichetaux postare. Ia s-o și ilustrăm muzical, asta vred că s-ar potrivi:

    Apreciază

  2. Cata frumusete… te imbie sa traiesti frumos, sa iubesti, sa visezi. Astept si eu sa vad asa ceva in oraselul unde m-am stabilit dar frigul se incapataneaza sa ramana iar vantul aprig si intepator parca imi face in ciuda.

    Apreciază

    1. E drept, printre frumos iti vine sa gandesti frumos si sa planezi. E un an exceptional la noi. Tocmai mi-e frica, nu stiu cum 🙂 Nu cred sa dureze. Nici vara nu avem asa vreme frumoasa. De regula ploua si e foarte umed. O sa vina si la voi primavara. iaca iaca.

      Apreciază

      1. De ce iti e frica… E sentimentul acela ca dupa vreme buna vine si furtuna? Vine si aici primavara at some point… dar cand vad ca acasa deja e primavara, chiar si la tine e… apoi asa ma apuca o nebunie de nu vrei sa vezi ce randuri imi debiteaza mintea… 🙂

        Apreciază

      2. Da, mi-e frica ca a fost doar un respiro senin si cald si ca degraba incep iar ploile reci cu cer greu, innourat, umed 🙂 asta e, de fapt, vremea normala la Bruxelles. De asta am iesit eu repejor cu aparatul de fotografiat afara si am profitat 🙂

        Apreciază

  3. Primăvara a venit, nu o lăsa să plece,
    Acuş, acuşica se face iarăşi rece,
    În culori vii, spledide, pastelate,
    Flori albe par a fi de copii pătate.
    O primăvară frumoasă (sau cât vei mai avea parte de ea)
    Cu drag de blog, Ştefan. Doamne ajută!

    Apreciază

Lasă un răspuns

