Publicat în carte, Recomandare de carte, Regina nopții, roman

Primele recenzii ale romanului „Regina nopții”

Regina nopții, recenzie pe blogul estilat.eu 

Recenzia romanului de dragoste „Regina nopții” de Ion Bargan (bestseller.md)

„Regina nopții” de Lilia Calancea – pe scurt

citat-din-romanul-regina-noptii-lilia-calancea

Autor:

destinul unui blog

6 gânduri despre „Primele recenzii ale romanului „Regina nopții”

  1. Craciun fericit!!!
    Lilia, iti multumesc ca ai indicat intr-un interviu ca cei din strainatate pot cumpara cartea ta pe bestseller.md.
    Iata ca alaltaieri a ajuns si la mine la Milano:)

    Apreciază

  2. in vreo 4 ore am dat-o gata dar am sa o mai recitesc, doar ca cu un creion simplu in maina. Mustos scris. Felicitari! apropo, cartea mea (adica scrisa de tineda cu autograf pentru mine :)) a fost citita de inca 4 persoane inafara de mine. Acum te mai cunosc inca cateva persoane si sunt sigura cu ceals interes vor citi si altceva de-a tau 😉 Mama mea a zis ‘scrie bine fata asta’ 🙂 Si subiectul i-a placut. M-a intrebat daca e despre tine 🙂

    Apreciază

    1. Ma bucur mult, Nata, ca nu se colbaieste cartea, dar e citita 🙂

      Mama mea a zis ‘scrie bine fata asta’ 🙂 Si subiectul i-a placut. M-a intrebat daca e despre tine

      Transmite-i salutari din partea mea 😉 (desi nu ne cunoastem). Spune-i ca doar olecutica despre mine, in rest – poveste:)

      Apreciază

Lasă un răspuns

