Publicat în carte, Creatie proprie, Despre mine, Interviuri, Recomandare de carte, Regina nopții, roman

Interviuri, reportaje, articole despre lansarea romanului „Regina nopții” la Chișinău

IMG_8672Lectură ușoară !

Lilia Calancea: „Tipărirea unei cărți e mult mai ieftină decât o pereche de pantofi ai unei doamne pe care o vezi într-un jeep de câteva mii de euro”

Lilia Calancea și-a lansat prima sa carte „Regina nopții

Lilia Calancea este „Regina nopții” ?

Zeci de cititori au stat la coada pentru a primi un autograf de la Lilia Calancea

Lilia Calancea: „Romanul este o declaratie de iubire pentru Grecia”

Lansarea cartii „Regina noptii” (video)

„Scot în lume romanul de dragoste la care am muncit doi ani”

Coadă pentru autografe de la Lilia Calancea (video)

Lansare de carte Lilia Calancea (video)

Lilia Calancea și-a provocat cititorii

Lansarea romanului de dragoste „Regina nopții” – debutul literar al Liliei Calancea (foto) 

Soacra Mică despre personajele din romanul „Regina nopții”: „În dragoste, ca și în moarte, toți sunt egali”

Lilia Calancea debuteaza in literatura !

Regina… cuvintelor

Autor:

destinul unui blog

5 gânduri despre „Interviuri, reportaje, articole despre lansarea romanului „Regina nopții” la Chișinău

  1. Lilia, acum citeva minute in urma am terminat de citit cartea ta. Iti multumesc din suflet!!!!! Ultimile pagini le-am citit cu ochii in lacrimi. Am trait povestea odata cu personajele din carte. Nu am fost in Grecia, dar am avut senzatia ca cunosc locul, oamenii, mirosul. Ma aplec in fata ta!!! Sper ca „Regina Noptii” sa fie prima carte din colectia Lilia Calancea.
    P.S. a zburat peste ocean ca sa ajunga pe noptiera mea. Iti multumesc!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

