Publicat în Regina nopții

Lansarea. Primele poze și video de pe facebook

S-a împlinit un vis !

12.12.14 va rămâne o zi istorică în destinul meu 🙂

10846241_850754781636124_3705072167123491841_n

10400025_906288162739419_1796639349104032726_n

Autor:

destinul unui blog

24 de gânduri despre „Lansarea. Primele poze și video de pe facebook

  1. Felicitari, Lilia!
    Sunt fericita ca am reusit sa ajung la eveniment, pentru ca eram nerabdatoare sa tin cartea ta in maina.
    La cat de sarcastic scrii (si asta-mi place la nebunie), ma asteptam sa vad o femeie dura si rece, dar esti foarte dulce, timida chiar, pozitiva si de o feminitate incantatoare! Mi-a placut mult autoarea originara din orasul meu natal, care traieste in tara mea de suflet si scrie dumnezeieste!
    Mult succes si ne vedem la lansarea cartilor celor 2 care se vor inspira din „Regina noptii”.
    Ma duc s-o devorez..

    Apreciază

      1. Am citit-o si mi-a placut foarte mult. A reusit sa ma transcende in peisajul pitoresc al minunatelor insule grecesti (anul acesta am avut fericirea sa fac cunostinta cu 2 dintre cele mai frumoase insule si pot spune ca m-am indragostit de Grecia) si in atmosfera romantica, parfumata de aroma ciocolatei, a Bruxelles-ului prin intermediul unei delicioase povesti de dragoste cu elemente de tango pasional…
        Pentru toate astea iti multumesc si sper sa nu se termine rabdarea sotului tau prea curand 😉

        Apreciază

  2. Extraordinara cartea! Multumesc pentru emotiile traite in urma savurarii acesteia. Nu regret o clipa ca am decis sa vin la lansare. As sugera sa fie regizat si un filmulet in baza ei ))
    Felicitari!

    Apreciază

Lasă un răspuns

