Publicat în Recomandare de film

Nu există două iubiri la fel

E curios și tulburător să urmăreşti filme sau să citeşti cărţi cu aceeaşi tematică pe care o descrii în cartea ta. De fapt, mai întâi m-am bătut cu capul de tastatură de ciudă şi am exclamat : „Lilia, ai întârziat ! Cartea ta e scrisă şi deja filmată. Poţi deam să-ţi bagi ideile şi personajele într-un loc! ”

Pe la jumătate de film am prins la curaj. Am apăsat pe pause şi am scos o sticlă de monbazillac din frigider. Am pus paharul asudat pe buric şi am apăsat iar pe play.

Mda, uneori e descurajant să realizezi că s-au găsit alţii înaintea ta să descopere ceea despre ce scrii tu şi te credeai megainspirată. Pe de altă parte, încerci să găseşti partea bună din partea rea. Te bucuri că subiectul e actual şi poate rămâne actual încă mulţi ani înainte. Pentru o carte e important ca subiectul să nu se demodeze într-un an sau doi. Lumea nu se schimbă uşor, yupiii ! Pe urmă, cel mai important coz din mânecă: nicio poveste de iubire nu seamănă leit una cu alta. Al doilea as din manșetă: iubirile internaționale e specialitatea mea. Un autor scrie mai bine despre ceea ce a trăit, respirat, digerat.

Filmul „Sub soarele Toscanei” e o poveste de (spre) iubire care o să va formeze un déjà vu când, dacă poate a da Dumnezeu, veţi ajunge să citiţi istoria de dragoste la care lucrez acum.

Vizionare plăcută!

***

« -Sunteţi o scriitoare bună ?

-Am fost cândva. »

***

« Am moştenit 10 000 de sticle goale, o bobiţă de poamă, o … »

***

« Frica te face prost »

***

« -Doamnă, vă rog, nu fiţi atât de tristă. Dacă continuaţi în halul ăsta, mă văd nevoit să fac dragoste cu dvs, şi eu niciodată nu mi-am înşelat soţia. »

***

UNDER_THE_TUSCAN_SUN-3

toscana

76

Autor:

destinul unui blog

5 gânduri despre „Nu există două iubiri la fel

  1. L-am zarit pe undeva cu subtitre in romana, cred ca il gasesti usor. O mica recomandare: priveste-l in calitate buna, macar pentru peisajele superbe care-ti taie respiratia 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

