Publicat în Autopsia cuplului, Despre mine

Jurnalul Soacrei Mici

simona signore

 

Saptamana trecuta am scos de sub zavor textele de pe blogul Jurnalul Soacrei Mici.

Texte care au fost scrise acum 3-4-5 ani.

Prima revelatie, dupa ce am suflat colbul de pe ele (si inca departe nu peste toate), a fost ca multe din ele nu si-au pierdut din actualitate.

A doua revelatie: uitasem ca am avut atat de mult timp ca sa discut cu oameni (necunoscuti si deseori nu cu cele mai bune intentii). Fara a ma lauda, o sa gasiti azi putine bloguri in care textele contin sute de comentarii. Si autorul intr-adevar discuta, se investeste, fara a fi remunerat. Numai naivii si prostii isi mai cheltuie timpul cu oamenii anonimi. Azi o sa gasiti articole cu sute si mii de like-uri, dar oamenii nu mai discuta. Nu vor. N-au timp. N-au cu cine.

A treia revelatie: imi place sa ma simt naiva si proasta. Daca placerea e de partea mea. E o perversitate dulce in chestia asta: sa investesti timp nebun in ceea ce-ti place.

Toate textele de pe blog le gasiti facand click pe butonul rosu din stanga pe care scrie „Jurnalul Soacrei Mici”.

Am selectat pentru azi cateva texte specifice (de unde poza sugestiva la postare) cu link-uri, texte pe care mi le cereau fetele in privat sau in discutii.

Regasire placuta ! 🙂

Fidelitatea – fragila ca un mot de papadie

Vreau să fiu sexul tare în Moldova

Victime ale propriilor vrăji

„Rivala, cel mai puternic afrodiziac”

Prea grăbiţi pentru sex

Ce declanşează orgasmul feminin?

De câte ori pe săptămână, cumătră?

Masturbarea – o formă de infidelitate?

Pentru început, vrea să se culce cu tine

Doamna visează…

Vorba dulce orgasme aduce! (p.1)

Vorba dulce orgasme aduce! (p.2)

Dosar special: Oare sunt frigida? (p.1)

Dosar special: Oare sunt frigida? (p.2)

Sexul între domnii și doamnele adevărate 😉

Autor:

destinul unui blog

7 gânduri despre „Jurnalul Soacrei Mici

  1. „Azi o sa gasiti articole cu sute si mii de like-uri, dar oamenii nu mai discuta. Nu vor. N-au timp. N-au cu cine.”

    ‘Xact! Asta deja e o constatare a schimbării societății (și uite: într-o perioadă extrem de scurtă). Trendul „like”! 😆 În rest dorința de a discuta s-a atrofiat și nu din cauza timpului ci alienării sociale. Azi majoritatea sunt alienauți… suntem auxiliarii mașinii. La-nceput era plăcerea de a lucra cu mașinile iar azi vedem efectele folosirii fără cap a mașinilor. Ne place să vedem culorile de suprafață precum cele de pe ecranele umnâifoane,ne place s-arată și altora acele culori de suprafață. Alb-negrul e desuet, respingător, nefolositor dom’le, ce mai!

    Apreciază

  2. La nimereala am ales un articol. S-a nimerit sa fie >>> Masturbarea – o formă de infidelitate? What can I say…

    Eu nu auzisem de Soacra Mica pana ce nu dasem/dadusem (hz cum e mai corect, sa ma corecteze aia care intra pe forumuri sau bloguri doar cu dragul de a corecta gramatica altora, bai ca nu-i asa da’ asa, de zici ca nu au sub scoarta craniului doua emisfere cenusii dar DEX-ul download-at, cu update-uri regulare…) de BlogDeVineri. In forma asta, cu stilul asta de postari, mai tare-mi placi, no bullshit and no offence.

    Nu stiu daca a meritat sa iesi din anonimat, up to you, dar stilul e mult mai placut.

    Ce tine de articolul citit… same shit different day. Inca Woody Allen zicea: „I’m such a good lover because I practice a lot on myself (sau on my own, nu mai tin minte)” iar latinii mai ziceau Noscete Ipsum, sub orice forma si apoi apucate de placerea altora 🙂

    Shabbat shalom!

    P.S. BDV vs. JSM -> 5 : 0 (imho)

    Apreciază

    1. La nimereala am ales un articol. S-a nimerit sa fie >>> Masturbarea – o formă de infidelitate? What can I say…

      E un articol tradus (mentionat la sfarsit), nu sunt eu autorul. E mai mult o tema de dezbatere.

      BlogDeVineri. In forma asta, cu stilul asta de postari, mai tare-mi placi, no bullshit and no offence.

      Cine stie, poate e doar o chestiune de deprindere 🙂 curios ca exista o diferenta de stil. oleaca de cenzura da, dar diferenta de forma… interesant..

      P.S. BDV vs. JSM -> 5 : 0 (imho)

      ahaha. bun, am sa tin cont 😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

