Publicat în C'est la vie

Crăciun fericit !

Într-o zi din vara lui 2013 am avut o revelaţie. Nu ştiu dacă trebuie să precizez locul, dar o fac pentru biografii mei (glumesc). Deci sub un smochin din grădina mamei soacre, eu am emis o sentinţă neaşteptată pentru mine : Fericirea trăieşte în case mici. Atât de genială mi-a părut ideea asta banală, că am fugit după hârtie. Inspiraţia e ca diareea, ai nevoie de hârtie. Am dezvoltat gândul pe câteva pagini cu pătrăţele, apoi mi-am promis să revin la cugetările de sub smochin în 2014.

Acum, ori de câte ori văd o casă mică, mă învăluie o bucurie hurducată, de parcă aş fi descoperit becul sau altă drăcovenie din legile fizicii.

Eu vă doresc un Crăciun fericit în casa în care vă simţiţi cel mai bine !

Să aveţi un an nou 2014 memorabil în momente dulci şi senine !

Vacanţă frumoasă tuturor!!!

Ne revedem sănătoşi şi odihniţi în 2014.

***

O variantă de căsuţă…

casuta

Autor:

destinul unui blog

23 de gânduri despre „Crăciun fericit !

  1. Hahahaha, „inspirația e ca diareea, ai nevoie de hârtie” și viteză să nu scape, să nu fugă inspirația, momentul! :))))))))))))))))))))))))

    Sărbători pe placu-ți Socriță!

    Apreciază

  2. Și da, chiar de ai căsoc mare, te refugiezi doar într-un anumit loc ce te face a te simți okay, multe zone din căsoc rămân neexplorate, neinteresante; căsuțele mici dau senzația de siguranță, confort

    Apreciază

      1. Heheh…..bxl nu e departe de noi….! La un ceai intre fete why not? Eu acum is resto ambulant…..cu organizarea e strict pe ore heheh, cum ma lasa piciul, cum ies sa profit de un git de aer….! Inca odata Sarbatori frumoase.

        Apreciază

Lasă un răspuns

