Publicat în Fotografii

În vacanţă…

Pentru a scrie, trebuie să trăim.

Păstrez imaginea asta în draft încă din 14 martie (vedeţi câtă răbdare am avut). Azi o şterg de colb şi o public sub titlul în vacanţă.

Eu plec mai târziu, blogul mai devreme.

Să ne auzim de bine în câteva săptămâini.

Vacanţă frumoasă tuturor !

vacanta

Autor:

destinul unui blog

8 gânduri despre „În vacanţă…

  1. Frumoasa!Dar imagineaza-ti daca ar avea si sunet – sa auzi valurile marii..ma pun pe visat si asteptat si eu inca 13 zile :D. Vacanta frumoasa si relaxanta sa ai!

    Apreciază

    1. O, da, sunetul ar aduce si mai multa magie 🙂 Multumesc ! Sper si eu sa-mi incarc bine bateriile, astfel ca sa-mi lipseasca strasnic blogul si cititorii 🙂

      Apreciază

  2. Vacanta minunata sa ai! Merg si eu pe litoralul romanesc duminica, inainte de a purcede spre meleaguri straine… Te astept cu drag cu noi istorisiri si impresii.

    Apreciază

Lasă un răspuns

