Publicat în Fotografii

Floralia neînflorită

Când primăvara se lasă prea mult aşteptată, orice capăt de frunză sau petală pare un miracol.

Floralia trebuia să fie deja înflorită, dar florile cam zăbovesc. Noroc de cele câteva sere şi de verdele crud înşirat pe 14 hectare.

Explozia multicoloră se va produce abia pestre vreo săptămână.

Eu, ca primăvara lui ’13. Nu mă grăbesc nicăieri.

Am să mai trec o dată să le văd desfăcute. Pe toate.

1

2

3

4

5

6

Bucuria dimineţilor mele. Irişi la fereastră. Sub primele raze ale soarelui.

7

Încă nişte poze sub acorduri melancolice

Autor:

destinul unui blog

11 gânduri despre „Floralia neînflorită

  1. Ia ce frumuseți. Plante binevenite și chiar indicate pentru privirea omului.
    Îmi amintesc că bunica din partea mamei, întodeauna umplea vazele din casă începând din bucătărie până-n camere. Îmi dădea ordin să le ud :)))). Când trebăluia prin curte, la plivit printre flori se apuca a fredona romanțe, avea o porțiune mare de la poartă până la grădină, dreptunghiulară plină cu flori flancată de tufișuri de trandafiri din care facea dulceață de trandafiri.

    Apreciază

    1. Aha 🙂 deci iata cum se explica interesul tau pentru flori. Ce-am ras la fredonatul romantelor. Stii ca-mi pare ca florile is mai destepta ca noi. Eu cand le vorbeam muscatelor din an, ele cresteau mai puhave si frumoase, de doua ori mai repede 🙂

      Apreciază

      1. Asta e și adevăar dacă omul interacționează cu florile, sunt studii ce au confirmat faptul că dacă florilor li se vorbește, sunt înconjurate de atenție, de gânduri, sunt admirate, acestea cresc mult mia frumos.

        Apreciază

      2. ele cresteau mai puhave si frumoase inca pe motiv ca le vorbea o persoana care poarta nume de floare, nu crede ca chiar la toti cresc cine le vorbeste..;)
        ia spune da in ajun de florii ce post vei scrie?..

        Apreciază

  2. Draga socrita,stiu ca-i o coincidenta,dar toate fotografiile astea chiar au cazut la tank astazi,de ziua mea! 🙂 Super fotografii si ca rezultat o super dispozitie la mine. Un sfarsit de saptamana cat mai placut si cat mai primavaratic!!!

    Apreciază

    1. La multi ani!!! 🙂 Sanatate si ganduri senine!
      P.S. Tot prin coincidenta azi se implinesc 2 ani de la inregistrarea blogului, tocmai m-a anuntat wordpress-ul (uitasem). Asa ca blogul acesta e nascut intr-o zi cu tine 🙂 parca am simtit sa-l impodobesc cu flori azi.

      Apreciază

Lasă un răspuns

