Publicat în De pe internet adunate

Monologul unui porcuşor romantic

… sau dacă ar trebui să aleg, eu aş alege ceea ce sunt acum. Pentru că asta e lumea mea. Pentru că trăiesc în ea.

(traducere din rusă)

„Într-o zi frumoasă şi insorită am apărut pe lume. Mama şi tata au fost foarte încântaţi.

Mama e casnică. Creşte copiii. Tata lucrează la fermă. De curând bunicul a fost invitat la o sărbătoare. Era aşa de gătit !

Când voi creşte mare, aş vrea să fiu ca tata. E atât de mare. Atât de puternic.

Cu vecinii ne împăcăm bine. Nicio zi nu seamană una cu alta, iar în weekend plecăm la expoziţii. Seara, obosiţi, dar mulţumiţi, ne întoarcem acasă.

Uneori mă întreb: pentru ce existăm ? Un nene mi-a spus că trebuie să devin un tip bine. Sau piftie ? Cred că totuşi tip bine.

E clar că sunt încă mic şi multe nu înţeleg, dar dacă ar trebui să aleg, eu aş alege ceea ce sunt acum. Pentru că asta e lumea mea. Pentru că trăiesc în ea.”

Filmuleţul în original.

Autor:

destinul unui blog

11 gânduri despre „Monologul unui porcuşor romantic

    1. Corect se zice „răcitură” pe la noi in RM, nu piftie 🙂 E arhaism / regionalism. Bine ca exista sinonime caci nu puteam gasi o rima (cat de cat) pentru a traduce cu efect sonor din rusa 🙂 молодец / холодец

      Apreciază

      1. Ie, ie, și p-aici se zice așa: răcituri, pe la oraș, în mediul rural: aită/aite/aituri ori aităură iar din maghiară: jălie/jelii

        Apreciază

Lasă un răspuns

