Publicat în De pe internet adunate

Compoziţii florale

Nu ştiu de ce toamna simt o nevoie mai acută de flori. În fiecare zi după lucru zâbovesc în faţa florăriilor. Vreo 4 pe itinerarul meu. Din toată podoaba floristică nu pot identifica decât vreo 6 specii, restul – un mister, de asta poate mă ademenesc 🙂

Am dat şi în calculator de un folder cu poze de buchete de mireasă, ceva mai speciale (adunate cândva). Cu flori de iris, garoafe, cale, orchidei, bujori, levănţică, crizanteme …

Autor:

destinul unui blog

7 gânduri despre „Compoziţii florale

  1. Buchete-buchete… 😀 Am ramas un pic surprinsa de buchetul de garoafe roz, destul de dragut, mi-a spulberat preconceptia de flori ce simbolizeaza doar comunismul sau funeralii… Buchetul cu nasturi inclina mai mult spre bizar, decat spre original 😀 Si totusi, imi plac mai mult buchetele albe pur sau in combinatie cu albastru, de preferat trandafiri sau frezii 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

