Publicat în Autopsia cuplului

Fese goale şi dueluri apuse

Îmi dă târcoale deseori un gând îndrăzneţ. Poate pierd multe că nu iubesc o femeie? Prea repede însă ajung să constat, nu fără plăcere, că bărbaţii îmi sunt mai dragi. În afară de corp, am nevoie de un contact cu alt soi de gândire. Din altă perspectivă. Alt filtru de culori.

Bărbaţii care se comportă femeieşte cu mine, adică « vai ce ojă faină ai » sau, apără-mă, Doamne, citeşte aceleaşi reviste psihologice ca mine, nu că nu mă încântă, mă … cum să zic mai light? Hai … mă derutează. Mie mi-e de ajuns să-mi pupe degetele fără epitete născocite şi să-mi vorbească ceva despre …lună, bunăoară. Nu luna „farul iubirii noastre şi mărul de aur în poala nopţii”, ci luna ca satelit al pământului. Pentru că, cel puțin mie, îmi pare mai seducătoare o descriere ştiinţifică a astrului ceresc decât vreo șapte metaforele lipite cu rimă.

Socot că din orice capital de seducţie al unei femei trebuie să facă parte două lucruri: o privire care înalţă şi o privire care ucide. Tot caracterul femeii se sprijină pe ele. Dacă nu le are în dotare, degeaba cheltuie bani pe chiloţi de la Aubade.

Că veni vorba de chiloţi, am constatat recent că pierd o groază de timp căutând chiloţi de calitate şi comozi. Adică să-mi acopere, dacă nu 70% din fese, măcar jumate. Măcar în semilună. Măcar să simt că port chiloţi. Mă tot întreb de unde naiba au luat creatorii de lengerie că orice pereche de fese visează la o coardă băgată între ele. Nişte tâmpiţi cu dantele în cap în loc de creieri, parol. Mă indispun de fiecare dată, deşi înţeleg că e o chestiune de marketing. Chiar şi pentru buci. Atâta timp cât există poţipoance care caută aţe-n fund, industria de lengerie o să producă tone de coarde de nylon. Şi o să înflorească bine merci pe nervii mei. Femeile de mult se închină brand-urilor. Ca maimuţele celui mai înalt bananier. În prima săptămână a soldurilor nici nu ma bag prin magazine. Risc să fiu efectiv turtită de gloata primitivă, în fierbințeală, cu boarfe aninate pe gât și pe brațe. Boarfe în mii de exemplare.

Femeile poartă haine la fel.

Se parfumează la fel.

Azi un bărbat nu mai poate tânji după o aromă care îi aduce aminte de femeia iubită. O poate savura (fără să şi-o dorească) de la vreo sase femei întâlnite pe stradă. Plăcerea stricată. Dorul anesteziat.

Recent am încercat o revelaţie tristă. Dădusem de un eşantion de parfum care m-a sedus iremediabil. Eram să jur că uite ăsta (şi nu cele încă vreo 20 de acasă) mi-e predestinat. O poezie, Dumnezeule, nu parfum. O poezie care rima perfect cu feminitatea mea. Mai port și azi melancolic cutiuţa în geantă. Am încercat sentimentul de unicat tot răstimpul când eram … izolată într-o vilă. De cum am ieşit în oraş, m-am pierdut. Parfumul meu se devaloriza cu fiecare femeie care trecea pe lângă mine şi mirosea a „mine”. Dezolant.

Femeile miros la fel, vorbesc la fel, privesc la fel, se machiază la fel, se îmbracă la fel, se dezbracă la fel, pozează la fel, fac dragoste la fel, imită orgasme la fel, zâmbesc la fel, se mişcă la fel, bârfesc la fel, spun minciuni la fel, gândesc la fel. Visează la fel. O omogenitate care oboseşte. Dacă nu enervează.

Cu toate astea fiecare se înfoaie din coadă de parcă ar fi unicală. Niciuna n-o să recunoască că imită vreo vedetă dintr-o revistă glossy (de parcă s-ar edita într-un singur exemplar) sau pe Ruxanda, femeie de succes cu jeep, de la scara vecină. Şi chiar o să se revolte în fața vreunei debutante, ca o damă emancipată ce-şi închipuie că este ” Cum, fă, țăranco, nu ştii care e deosebirea dintre gloss-ul rosé Or epic şi rose Charismatic ?” Emanciparea, nu-i aşa, pentru multe păpuşi rimează cu libertatea de a alege rujul de buze sau culoarea blazerului.

La capitolul culori, o femeie, în general, nu stă rău. Uneori poate şoca cu performanţele sale. Dacă aduni o duzină de dudui pe plajă în maiou de scăldat roz, numai să incneşti că toate poartă aceeaşi culoare. Te-ar privi ca pe un daltonic nenorocit. Pentru că, nu-i aşă, există o paletă infinită de roz: roz pal, roz coral, roz clar, roz caramel, roz paprika, roz viu, roz bonbon, roz nud, roz electric, roz malină şi roz fuchsia, la urma urmei ! Ca să nu punem la socoteală diversitatea stofei şi uzorul ţesăturii. Care se împart în…

Nu e nimic criminal în chestia asta, în afară de faptul că plictiseşte. Nu fiecare îşi cheltuie inteligenţa pentru a şti să deosebească cele 682 de nuanţe ale curcubeului. Pe mine una mai degrabă m-ar intriga 682 de feluri de otravă. Dar nu chinui pe nimeni cu fantasmele mele. Dacă o femeie se plictiseşte în faţa altor femei, cum ar îndrăzni să aibă mai multe aşteptări de la un bărbat ? Cu orientare sexuală clasică, evident.

Un paradox proaspăt mă macină în ultima vreme. Cum naiba se face că, cu cât mai mult vorbim despre emanciparea femeilor, cu atât mai mult se iubesc bărbaţii între ei ? Dacă înainte existau afemeiaţi, bărbaţii care dezbracau femeile; acum tot mai mulţi efemeiaţi, bărbaţii care îmbracă femeile. Încă în primul caz femeia era măcar un corp râvnit, în al doilea – un manechin. Splendide performanţe, nu găsiţi?

Socotiţi şi voi. Cât de tare trebuie să plictisească droaia de femei (frumoase, pricepute, zvelte, deştepte, emancipate) bărbații încât corpul lor să dorească altceva? Diferit. Nu la fel. Nu femei.

Nu aspir la o lume perfectă, împletită exclusiv din heterosexuali, dar nici nu mă încântă rătăcirile de identitate sexuală. Crescute ca pe drojdie. În progresie geometrică. După mintea mea, e doar un trend susţinut de bani grei de peste hotare. Business, dacă vreţi. Atât. Şi tare mă tem că într-o zi să nu ajungă femeile să caute bărbaţi cu orientare sexuală clasică aşa cum caut eu acum chiloţi clasici. Demodaţi, adică. Minorități jalnice.

Mărul Evei prinde a mucegăi, mda. Încerc să alung impresia, dar ea revine cu încăpăţânare. Nu ştiu dacă femeile realizează că sunt pe cale de a se pedepsi singure. Că devin obiecte. Nici măcar sexuale. Obiecte de unică folosinţă în marea industie a frumuseţii.

Acum un secol filozoful tinerel Otto Weininger zicea că „cel mai mare, mai năstruşnic duşman al emancipării femeilor sunt înseşi femeile”. Habar n-am în ce context s-a exprimat, dar eu îi repet vorbele, cu infinită tristeţe, din epicentrul  iluzoriu al emancipării.

Emanciparea e aşa o chestie care cu cât mai tare o ţipi şi o reclami, cu atât mai mult te îndepărtezi de ea. Chestiunea îmi pare primitiv de simplă. Vrei emancipare? Lasă lozincile plătite de americani şi europeni. Începe cu fecior-tu. Învaţă-l să te respecte şi să respecte alte femei. Să nu ajungă ca mii de bărbaţi handicapaţi psihologic cu „toate femeile-s curve, în afară de mama”. Începe cu fiic-ta. Tu eşti primul ei model de feminitate. Fă-o să înţeleagă că emanciparea nu rimează doar cu desfrâul și boarfele.

Vrei emancipare? Fii exemplu. Propriul exemplu e cel mai convingător argument. Arată că tu poţi construi o relaţie cu bărbatul iubit. Una bazată pe parteneriat şi armonie. Mare artă e chestiunea asta, zău. Mai mare decât să ocupi un post de frunte. Trebuieşte minte şi simţ. Aici nici măcar un doctorat în „psihologia cuplului modern” nu te ajută.

Eu nu sunt sigură că în goana după emancipare măcar una ar fi prevăzut că o să ajungă timpuri în care o să umble goale în faţa bărbaţilor şi n-o să-i mai tulbure. Consider că e cea mai mare umilinţă a feminităţii de la facerea lumii încoace. Dacă înainte o madamă băga în ameţeli un cavaler numai  lăsând să se întrevadă merişorul de le gleznă, acum damele fac cursuri de striptease profesionist ca să-i atragă atenţia măcar unui mascul leşinat. Măcar pe-o noapte.

Eu calific degradantă situaţia când femeia de azi, independentă, frumoasă şi deşteaptă nu mai ştie ce înseamnă să se dueleze doi masculi pentru ea. Pentru feminitatea ei. Pentru privirea ceea care înalţă sau ucide. Nu mai au nevoie de ea. NU AU! Pentru că tot femeile produc inflaţia de femei perfecte.

E jignitor, umilitor să-ţi cunoşti valoarea şi să descoperi că, de fapt, nimeni nu dă doi bani pe ea.

Nimeni nu poate consola o femeie frumoasă, sănătoasă şi inteligentă când ajunge să înţeleagă că nu e preţuită.

Ştiţi de ce? Pentru că femeile sunt făcute din altă plămadă.

Nu funcţia înaltă face o femeie puternică.

Nu rujul de la Chanel o face mai feminină.

Nu rimelul îi face privirea înălţătoare.

Puterea femeii creşte în braţelele protectoare ale unui bărbat.

O îmbrăţişare puternică de bărbat alină şi consolează mai bine decât toată cosmetica franţuzească şi toate revistele psihologice de pe noptieră.

Autor:

destinul unui blog

46 de gânduri despre „Fese goale şi dueluri apuse

    1. Aha, provoc 🙂 Pun intrebari, nu pun sentinte. Dar las’ ca vad ce-i zice peste vreo cativa anisori. ma tem ca ai sa fii mai dura ca mine 😛

      Apreciază

      1. ioi, eu deja sunt in plin proces de ura/dezgust impotriva lumii, asa ca deam „am crescut”, trece perioada altruista si idealista. Dar nervii vreau sa mi-i pastrez totusi. Ma intreb care o fi solutia 🙂

        Apreciază

      2. Olga, eu ma tem ca mie n-o sa-mi treaca. Dar am o solutie. Scriu, si parca ma eliberez 🙂 Dupa cum am mai zis-o: stiu ca nu eu am sa indrept lumea cu umarul, dar mai scriu ca sa nu uit limba romana :mrgreen:

        Apreciază

  1. ca si orice alte posturi, si pe asta l-am citit cu mare placere. nu ma apuc sa-ti dau raspunsurile, ca ma injura lumea pe aici, dar pot sa-ti suferez un titlu, pe care il citesc chiar acu. e o ipoteza destul de curioasa, care isi are o doza buna de adeavar, cel putin prin prizma experientei mele de viatza. cred ca merita citit si scoase ceva concluzii. btw, acolo cred ca vei gasi indicii spre raspunsurile pe care le cauti
    http://lib.rus.ec/b/191337/read#t49
    e in rusa dar cred ca te descurci. si da – nu o lua prea in serios, ca de – e belletristica 😉

    Apreciază

    1. Am sa citesc in weekend 🙂 merci

      — Интересно, что раньше женщины находили в мужчинах?

      — Когда раньше?

      — Ну, когда еще не изобрели деньги.

      si da – nu o lua prea in serios, ca de – e belletristica 😉

      imi plac autorii care scriu beletristica cu sarcasm si ironie. daca nu erau ei, ne plictiseam cu totii. stilul uneori e mai important ca adevarul :mrgreen: care, de fapt, si el e relativ.

      Apreciază

    2. stii, mai uimeste atitudinea ta din acest comentariu, caci dupa activitatea ta de pe facebook, as spune ca anume acel tip de femei care le descrie soacra cu atat dispret, iti plac tie cel mai mult. Sau poate le preferi pur estetic, aka, objectificat? Ca tu paliubomu stii cum sa alegi o femeie „adevarata” ? :mrgreen:

      Apreciază

      1. care le descrie soacra cu atat dispret

        iiiiiii 🙂 ai scris de parca le-am aruncat pe rug. ia-o mai usurel, Olga 🙂

        Apreciază

      2. minunat 😉 eu m-am amuzat scriind; tu citind. ce mai pot sa-mi doresc intr-o zi de vineri ? (vara, mai ales) 🙂 pentru asta am blog

        Apreciază

      3. barbatii iubesc cu ochii, Olga, si cam atat. eu mai am o slabiciune – ma excita femeile destepte, dar astfel de experiente sexuale am prea putine ca sa zic ca doar asta ma atrage – raman fara sex in general in asa caz 🙂 sa admiri o femeie nu e pacat, fie ea si succub intruchipat, dar asta nu inseamna ca am si alte intentii fatza de ea. curios, dar sunt foarte fericit intr-a doua casnicie, mai ca nu am ce reprosha nevestei, am un spate bine aparat si solid, iar asta e cel mai important la moment. si mai curios – nu ma simt real atras de nimeni, ori imbatranesc, ori chiar mi-i bine cu ea.

        Apreciază

  2. In sfarsit am citit totul. 2 intrebari:
    1. ce-ai fumat? si
    2. de unde ai luat (ceea ce-ai fumat)?

    Eu nu-s Ricky Martin ca sa-ti spun ceva cu tolc de ce strazile se umple de pederasti iar curvele ramin fara hobby. Aici, in Moldova, nu-i asa de catastrofal parca. Divanul tarii a acceptat legea discriminarii dar toata lumea intelege ca e de dorul comunitatii europene, sau macar spatiului Schengen.
    In rest e topic cu polemica pentru femei gen topic peluza pentru barbati. IMHO
    Nu mai comntez. Astept articolul urmetor. Salutare.

    Apreciază

  3. La inceput m-a distrat articolul tau, ba chiar am ras cu pofta la faza chilotilor.
    Dar din pacate, aceasta e realitatea cruda, emanciparea noastra, a femeilor, care a ajuns la desfrau pentru o secunda de atentie. Valori ce nu se mai transmit copiilor nostri …
    „Puterea femeii creşte în braţelele protectoare ale unui bărbat.” – foarte corect, si asta nu inseamna ca femeia trebuie sa aiba capul plecat in fata barbatului ca sa fie respectata, ci sa accepte iubirea, sustinerea, suportul din partea pertenerului, caci avem atata nevoie de ea …

    Apreciază

    1. femeile si barbatii au nevoie unii de altii, oricum. impresia mea este ca odata cu emanciparea, barbatii se distanteaza de femei. pentru ca la inceput e vorba de parteneriat, egalitate, dar acum eu vad femei din ce in ce mai puternice si barbati din ce in ce mai slabi. de aici conchid ca e vorba de o eroare. undeva. parerea mea 🙂 n-as vrea s-o impun nimanui

      Apreciază

      1. nu greseshti deloc, Socritza draga, deloc. o femeie puternica nu are nevoie de un barbat sa o apere – se descurca ea si singura. ei bine, noi in acest caz nu ne mai gasim de lucru – ce altceva sa mai faci, decat sa protejezi o femeie, ca asta ne e scris in gene sa facem si altceva nu stim. si nici nu vrem, cred. in plus, daca femeia tinda sa domine relatia (si asa se intampla mereu, vezi proverbul cu capul si gatul in familie), barbatul nu se mai simte barbat, prinde o multime de complexe si devine ceva neutru, caruia nu-i mai pasa de nimic.

        Apreciază

      2. si asa se intampla mereu, vezi proverbul cu capul si gatul in familie

        da-da 🙂 am avut ocazia sa admir peisajul pe la nunti. si cu ce aere se pronunta, de parca slobod din gura o replica geniala.

        Apreciază

  4. Vinerile mele au devenit mai frumoase si mai relaxante dupa ce iti citesc postarile! Abordare corecta, scris frumos si citit dintr-o rasuflare! Bravo socrita!

    Apreciază

  5. Ar trebui sa-ti spun ceva , din moment ce nu m-a lasat indiferent postul tau , dar nu stiu ce anume imi scapa ? Probabil ca ceea ce-ti scapa si tie , nu stiu …Incepi cu o dilema existentiala gay si termini intr-o nota hetero , sanatoasa . Spre exemplu , sint genul care nu ti-ar spune ce oja mumu ai pe maini , ci ti-as da cu oja pe unghiile de la picioare , cu o oja aleasa de mine si nu cu cea care iti place tie .
    Emanciparea femeilor este un non sens . Femeie emancipata mi se pare un reusit pleonasm . Imi place ca scrii despre probleme cu adevarat esentiale pentru rasa noastra , dintr-un unghi masculin . Uneori nici eu nu puteam scrie mai bine despre feminin , fara sa par ca urasc femeile . Scrii astfel pentru ca esti o femeie peste medie , cu curaj . Nu e un merit , este normalitate .
    In sfarsit , devin ridicol incercand sa tot explic placerea…Oricum , comentariile sunt savuroase , he he .
    Degeaba rade lumea , problema chilotilor este esentiala si pentru femei si pentru barbati . E greu sa nimeresti chilotii potriviti , pentru ca nu-i poti proba cand ii cumperi . Ii iei si doar acasa vezi peste ce ai dat…
    Scrie si mai mult ! 🙂

    Apreciază

    1. Incepi cu o dilema existentiala gay si termini intr-o nota hetero, sanatoasa.

      Daca vrei sa-ti dau un motiv ca sa râzi, iti spun ca, de fapt, aveam de gand inca din introducere sa scriu un text despre dueluri. Si m-a luat firul monologului prin papusoaie de am ajuns la emancipare. Despre dueluri am ajuns sa scriu doar o fraza :mrgreen:
      Pe urma am privit dintr-o parte textul si zic: bre, ca tot nu scriu la gazeta, nu-mi plateste nimeni pentru el, il las asa intact, incalcit, precum mi-a cantat mie muzicuta in tartacuta. Si a iesit ce a iesit 🙂

      Apreciază

  6. Ái de mine! 😆 ‘Nainte să cétesc, zâ-mi Socriță, ún’e Han Tătar găs’t-ai desenu’? Tare-mi plașe! 😆
    Mnó să mă opresc din râs și să mă-nfund’n text. 🙂

    Apreciază

  7. Limba Soacrei!!
    Societatea asta de consum a năruit amprenta individuală schimbând întradevăr femeia în produs iar pe bărbat cumpărător, relație ce o găsim și-n căsnicii din ce-n ce mai mult (dezumanizarea asta s-a dezvoltat și prin înțelegerile matrimoniale și procedurile tot mai ușoare de divorț).
    Acele devieri ale bărbaților, cred că unele provin tot din societatea asta drăcoasă de consum, unde în mall-uri de exemplu am observat că băieți normali intră și după scurt timp preiau de la ceilalți trend-ul de metrogay, feminizându-se ca pe final relațiile în gașca de băieți să degenereze în a și-o pune-ntre ei… parfumați cu ce se vede-n reclame, epilați, cu lenjerii la modă etc.

    Fuga asta zilnică a făcut ca părinții să nu mai aibă timp să-și formeze copiii.

    E foarte complex fenomenul și dacă-l comprimăm, ajungem la concluzia că vizionarii ăștia sci-fi, au dreptate prezicând că oamenii își vor pierde sexul, vor fi doar om iar înmulțirea va fi artificială. Știe naiba ce va fi dar denaturarea (ori evoluția cum o denumesc vizionarii), speciei, relațiilor e vizibilă deja, cum bine remarcat-ai în articol.

    În schimb mai sunt, sunt încă femei cu personalități diferite și-ndepărtate de societatea de consum, rare desigur dar am văzut și cunosc.

    Apreciază

    1. E foarte complex fenomenul și dacă-l comprimăm, ajungem la concluzia că vizionarii ăștia sci-fi, au dreptate prezicând că oamenii își vor pierde sexul, vor fi doar om iar înmulțirea va fi artificială.

      E intr-adevar complicat daca il luam in serios 🙂 dar deja se profileaza niste tendinte cu nu se stie ce impacturi. Eu cateodata imi zic „bine ca imbatranesc si n-am sa apuc sa traiesc intr-o lume nebuna”

      În schimb mai sunt, sunt încă femei cu personalități diferite și-ndepărtate de societatea de consum, rare desigur dar am văzut și cunosc.

      Sunt. Bogdaproste. Dar intr-o minoritate regretabila.

      Apreciază

  8. Am citit ieri postul si l-am purtat in cap toata dupa amiaza. Am rugumat pasajele picante, intelepciunea si delicatetea cu cu care le-ai redat.

    Dupa prima sarcina nu mi-am mai pus chilotei tanga. Pielea mi s-a incapatinat sa accepte numai lenjerie de bumbac-lat-molicel. Am depozitat totusi cateva perechi, de care mi-a fost mai greu sa ma despart, intr-o cutiuta bine dosita. Ieri spre seara am cautat-o. M-am bucurat ca inca imi vin.
    I-am pus cina sotului si hai sa-i povestesc despre procesul in care a intrat Bankia, despre fraudele care au salvat CAM-ul de faliment si tot asa inainte.

    El asculta absent, imi raspundea ca un orb fara sa ma privieasca. Cand sa urcam in dormitor, ii simt pasii inviorati pe scară, venea dupa mine si banuiesc ca si-a aruncat privirea sub poale.
    – Ia-ia-ia, ma ajunge iute si isi intinde mana unde il intereseaza.
    Eu continuu sa turuiesc despre criza si impactul bancilor, dar el:
    -Termina! Tu crezi ca in asamenea zi de sarbatoare imi arde de economie?

    Mersi de inspiratie si de seara :). Eh barbatii… cand au minte iubesc pentru chiloti, cand au chiloti iubesc pentru minte 😛

    Apreciat de 1 persoană

  9. eu nu am citit ce spun toti acesti oamnei eu am citit doar articolul si cred eu ca este adevarat in fiecare cuvant (eu nu prea citesc bloguri da articolu asta mo rupt) pentru ca chiar am ajuns intr-un deadpoint si tocmai EA e aia care nu vrea sa ne miscam mai departe. multumesc ca mai sunt femei care gandesc (dincolo de astea care vor barbati destepti dar n-au idee cei aia un babat destept)

    Apreciază

  10. Interesant femeile vor ca barbatii sa se dueleze pentru ele. Dar daca cistigatorul nu e pe placul vostru, ati accepta sa fiti cu el, doar a cistigat duelul, a demonstrat ca e cel mai puternic. )

    Apreciază

    1. Fenomenul duelurilor e mai complicat decat atat, dupa parerea mea. Pentru ca implica mai multe sentimente virile care seduc femeile. Riscul, indaratnicirea, demnitatea, curajul si viata toate puse pe un cantar in dreptul iubirii fata de o femeie. Primitiv, nu-i asa? 🙂 Dar asta e viata. Sau dragostea sau nimic nu mai conteaza.
      Pentru o femeie insa e mai acceptabil sa vada doi masculi care o ravnesc pana la moarte, decat doi masculi care se iubesc intre ei, chiar in fata ei. Macar nu-i umileste feminitatea. O femeie care nu mai poate tulbura un mascul, intelege ca e orice, numai nu femeie.
      Primitiv si asta, dar suntem toti niste primate ciudate 🙂

      Apreciază

  11. la care nu merge linkul…
    Встречалась с парнем почти год, и не выдержала. За год мы с ним ни разу не поругались. Разве это нормально? Или может я дура? И вроде парень хороший. Сам компьютерщик,но ремонт мне в квартире сделал своими руками (я думала очкарики кроме кнопок ничего нажимать не умеют). Доверял мне всегда,не ревновал. Не затворник. Сам мотоциклы очень любит, и в горы ездили зимой каждые выходные на досках кататься и на море и в пейнтбол играли. В общем скучно не было, но что ж он такой спокойный? Я 7 месяцев компенсировала недостаток ругани своим бывшим. И надоело мне это. Я построила так чтоб они встретились. Пришел он в самый разгар наших постельных боев и опять таки молча (думала хот так услышу его крик и ругань) стащил бывшего с кровати пару раз ударил в лицо и за шкирку голого выпнул из квартиры. Вернулся и сел на стул возле кровати и сволочь молчит. Мне так страшно еще никогда не было. Лучше б кричал,ломал все, ударил бы меня, а эта тишина страшит хуже всего. Минут через 10 спросил „что ж тебе не хватало?” я не смогла ничего ответить, я тогда вообще ничего сказать не могла и все мои мысли были что сейчас он меня убьет и закапает где нибудь на пустыре. Еще через 5 минут он встал дал мне оплеуху и ушел. Заходил сегодня за вещами ни слова не сказал. Скажите мне девочки я дура или он маньяк какой то? Это ведь ненормально быть таким?

    Apreciază

    1. Asta,din pacate, e doar o exceptie, minoritate crunta, paradox 🙂 daca toata viata ai intalnit numai nebuni, cum sa crezi unul normal? e firesc sa-ti pui intrebari, sa te intrebi „da poate se preface?”,”dar de ce se preface?”
      Asa ca unele moldovence care ies dintr-un sat prapadit, plini de betivi si nu pot sa creada ca barbatii din alte tari nu se imbata ca porcii, desi beau vin si ei 🙂 Разве это нормально?

      Apreciază

  12. De ce oamenii în general se parfumează? Pentru că ei cred că put. Ei cred ca mirosul lor propriu în princiupiu sucks. La propriu. Şi e adevărat, Cu stilul de viaţă macdonalsonian e imposibil să miroşi frumos. Am mirosit oameni care fac de zeci de ani yoga. Care sunt sănătoşi-tun. Uite ei n-au nevoie de parfum, pentru că ei nu put, ei au aroma originală a fiinţei umane ne-corupte. Aşa, doar un gând. Ciao

    Apreciază

    1. De ce oamenii în general se parfumează? Pentru că ei cred că put.

      Femeile, cu precadere, pentru a seduce. E ca o carte de vizita pe care vor s-o lase in memoria olfactiva a unui mascul (sau femela)

      Aşa, doar un gând. Ciao

      Ai bagat un gand care poate fi dezbatut vreo doua nopti si ai fugit 🙂 sper ca in vacanta.

      P.S. Taman scriam niste fraze despre odorat. Un pic din alta perspectiva.

      Apreciază

  13. „Cât de tare trebuie să plictisească droaia de femei (frumoase, pricepute, zvelte, deştepte, emancipate) bărbaţii încât corpul lor să dorească altceva? Diferit. Nu la fel. Nu femei.”
    „cel mai mare, mai năstruşnic duşman al emancipării femeilor sunt înseşi femeile”

    Ideea asta îmi apăruse după ce citisem „Nu vă însuraţi cu moldovence”. Adică de ce bărbaţii moldoveni sunt aşa cum sunt. Oare nu tot din cauza lor, scade nivelul testosteronului sub limita admisă, văzându-le cu sânii şi fesele scoase afară zi de zi pe stradă şi nu fac nici un efort pentru a deveni mai buni, oricum obţin ce doresc ori îşi schimbă dorinţele.
    Nu lăsasem nici un mesaj atunci, prea tulburate erau apele în comentarii.

    Apreciază

  14. Imi obosesc repede ochii in fata calculatorului… Dar cind am timp liber savurez istoriile tale. Imi pare bine ca te-am descoperit. Ai ce spune, dar cind scrii ii intreci pe toti bloggerii. Ai avut noroc de o pornire frumoasa in viata – lumea cartilor. In a 92 am vazut numai mizerie. Nici vorba de carti. Multe le-am citit in rusa. Acum sunt intr-o febrila cautare de carti interesante. Iti mutumesc, Lilia, de recomandari de carti dantelate. P.S.Postarea e facuta aum un an, dar va fi autentica pentru totdeauna.

    Apreciază

Lasă un răspuns

