Publicat în De pe internet adunate, Fotografii

Sub clar de lună

Mortul meu iubit cu perucă, François VI, duc de La Rochefoucauld, moralist francez născut în zodia mea, spunea acum câteva secole : Oamenii s-ar fi îndrăgostit mult mai puţin dacă n-ar exista pe lumea asta atâtea poezii şi cântece despre lună.

Săptămâna asta a fost lună plină. Melancolică.

Pentru că e vară, senin şi vacanţă, sezonul pasiunilor născute sub clar de lună poate fi declarat deschis 🙂

25 de picturi lunatice

Autor:

destinul unui blog

9 gânduri despre „Sub clar de lună

  1. Ce picturi frumoase!!! Cand eram mica luna plina mi se asocia cu fata unei femei 😀 ma rog, craterele celea imi pareau a fi ochii, gura…. 😀
    Eu deja de cativa ani buni nu pot vedea stelele chiar de e senin, doar cand iesim in afara orasului… 🙂

    Apreciază

      1. Daa 😆 iar acea limbuță scoasă ori să fie un picur de salivă? De e salivă e bestial. În plus forma aceea a trupului, labele și coada sunt peste poate de haioase! Cea mai tare imagine!

        Apreciază

Lasă un răspuns

