Publicat în De pe internet adunate, Despre mine

Două interviuri

Click-uiește și ți se va deschide 🙂

         

Autor:

destinul unui blog

12 gânduri despre „Două interviuri

  1. mi-a placut cum raspunzi la intrebari…asa de natural…parca as citi si mai reciti tot ce zici..

    insula Chios …cea mai buna crema zici? imi doresc mult sa ajung anu asta acolo!

    Apreciază

    1. Cea mai buna crema din cate am incercat pana azi (si eu chiar am experientat, fara sa numar bani, ca o femeie ce sunt) 🙂 Daca iti doresti, vei ajunge 😉

      Apreciază

      1. a, nu, eu nu stiu daca este ceva acolo …el ma intrebase cum ai ajuns in articol, mai bine zis pe net asa public 🙂 si i-am zis ca ai dat un interviu. La el probabil linckul s-a facut cu unimedia, interviu-stiri-despre ce mai aude la noi 😉

        Apreciază

  2. Azi e vineri, dar e o vinere deosebita, fiindca am avut maaarea, enorma placere de a ma intalni (si nu conteaza ca doar virtual) cu o persoana minunata Lilia Calancea..mersi pt interviuri – sunt atat de bucuroasa ca nu m-am dezamajit citindu-ti raspunsurile.. imi place enorm de mult felul tau de a fi, de a scrie, de a fi o persoana atat de interesanta, diferita. Mersi si pt poze – esti de o frumusete uimitoare!!!
    Lilia Calancea, numai o rugaminte – sa nu mai indraznesti sa dispari de pe net. Ты мне (нам) нужна!

    Apreciază

    1. Iar daca si ai indrazni vreodata, sa ne previi te rog, ca sa mai facem un copy-paste la articolele tale preferate, ca sa avem posibilitatea sa le recitim.
      Foarte tare mi-a parut rau atunci cind aventura Soacrei Mici s-a incheiat si toate articolele cu care am crescut au disparut, fara posibilitatea de a le mai reciti.

      Apreciază

      1. Iar daca si ai indrazni vreodata, sa ne previi te rog, ca sa mai facem un copy-paste la articolele tale preferate, ca sa avem posibilitatea sa le recitim.

        Sirunik, sper sa nu ajung la asta, dar cu viata nu te pui, asa ca… pe cele preferate le puteti deja salva 🙂

        Foarte tare mi-a parut rau atunci cind aventura Soacrei Mici s-a incheiat si toate articolele cu care am crescut au disparut, fara posibilitatea de a le mai reciti.

        Mi-e curios sa stiu cu care articole (din care categorie) ai crescut 🙂 caci eu incep sa le uit, fiind cascata din fire.

        Apreciază

    2. Multumesc, DD 🙂

      Lilia Calancea, numai o rugaminte – sa nu mai indraznesti sa dispari de pe net. Ты мне (нам) нужна!

      Inainte de a dispare (vreodata) am sa pregatesc un succesor sau succesoare :mrgreen:

      Apreciază

Lasă un răspuns

