Publicat în De pe internet adunate, Recomandare de carte

Cea mai talentată scritoare de romane polițiste românești

Mă repet, dar n-am ce face. Îmi pare că traversez constelația coincidențelor. Una peste alta și spontane ca valurile mării. Bine măcar că e vorba de coincidențe bucuroase.

Miercuri seara am adormit legănată de un gând melancolic: „Ce păcat, îmi ziceam, ce păcat că Rodica Ojog-Brașoveanu nu a lăsat după sine măcar o înregistrare teafără. Hai măcar una audio, să-i aud ondulațiile vocii, să-mi închipui…” De video nici nu îndrăzneam să spun ceva: „Am s-o văd poate pe lumea cealaltă…”

Joi ziua, iar nu știu ce dor subteran m-a prins și am deschis o carte de-a ei demult citită. Mă opresc deseori la dialogurile dinamice și mustoase, nu mă pot rupe.

Bossul surâse cu îngăduință:

-Tot Bonaparte spunea că nimic din ce se întâplă în lume nu-i uluitor, pentru că nimic nu e nou. Există doar proști care se miră.

-Zău? Să nu-mi spui mie că nu s-a mirat când s-a trezit pe Insula Elba. De Elena, nu mai vorbesc, avea deja antecedent…

(„Telefonul din bikini”, Rodica Ojog-Brașoveanu)

După care fac o pauză facebook și… ce-mi văd ochii ? Credeam că e o glumă. Totuși e impresionant când oameni străini se gândesc la tine. Una din prietenele virtuale de pe facebook (nu știu dacă ar dori menționată :)) mi-a trimis link-ul spre o emisiune cu Rodica Ojog-Brașoveanu (înregistrată în anul 2000). Nici după 5 minute de vizionare nu credeam că e ea. Ei ce să caute scriitoarea într-o emisiune cu Mirciulică Badea? 🙂 Priveam atent fața să mă asigur că nu e farsă. Da, buzele nu poți să le prefaci. Aceleași de când avea 4 anișori.

Mă gândeam că era mai binevenită o emisiune mai puțin agitată. Scriitorii scot la lumină tot ce e mai bun și delicios din ei într-o ambianță mai domoală, mai în tête-à-tête. Dar e numai o părere, mă rog, mă mulțumesc cu atât și încă mă crucesc de bucurie. A fost oricum o plăcere mult peste așteptările mele.

Sursa inițială AICI

Autor:

destinul unui blog

6 gânduri despre „Cea mai talentată scritoare de romane polițiste românești

    1. Pentru puțin 🙂 Noroc că se pot găsi cărți de-ale ei și pe internet (Cutia cu nasturi, de exemplu), căci nu mă puteam ogoi. Am cumpărat tot ce se putea de găsit prin librării și nu numai 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

