Publicat în De pe internet adunate, Fotografii

Hilda, delicioasa

Hilda putea fi şi Mărioara, şi Lenuţa, şi Ancuţa. Dar, îmi pare mie că e greu să creezi un personaj radios ca Hilda, dacă modelele de femei printre care ai crescut sunt … altfel. Femei avem frumoase, dar triste. Generalizarea mi-o asum (să-i aţâţ iar pe cei care fac reguli din excepţii :mrgreen: ).

Fără a ne coborâ în subsolurile copilăriei cu lampa lui Freud, e clar ca buongiorno că arta de a te bucura de fiecare fleac nu are cum să dospească, să crească şi să se coacă într-o atmosferă unde chiar şi pe la sărbători stă în capul mesei bocetul popular „Ş-aşa-mi vine câteodată, să dau cu cuţitu-n cheatră…”

Dar să lăsăm jelea şi să ne bucurăm de creaţia lui Duane Bryers. Pictor născut cu un an înainte ca Titanicul să facă valuri, şi care, sper să nu greşesc, trăieşte şi azi. Internetul nu-mi confirmă moartea. (Dacă omul e în viaţă, zău că încep să cred că arta pozitivă e un soi de elixir).

Posterele cu Hilda ale lui Duane Bryers s-au bucurat de mare popularitate în anii 60. S-ar fi bucurat şi azi dacă n-ar înflori comerţul cu fete „perfecte” care-ţi taie pofta de mâncare şi de viaţă.

Noroc de internet care în afară de spam plutitor ca… spamul, ascunde în tenebrele sale şi pietricele scumpe.

Hilda, îndrăgostita de viaţă 🙂 Fructul oprit pentru multe domnişoare de azi.

Autor:

destinul unui blog

18 gânduri despre „Hilda, delicioasa

  1. Hilda are o colectie frumoasa de costume de baie 🙂 Si formele ii sunt frumoase, cel putin e proportionala 🙂 Atata energie pozitiva!

    Hilda a existat si in realiate sau doar in imaginatia pictorului?

    Apreciază

    1. Nu stiu daca a existat cu adevarat, dar imi pare ca autorul s-a inspirat de la femeile din viata sa 🙂 are miscari si o mimica a fetii extrem de vii si naturale. Bine ai observat costumele de baie 🙂 chiar le schimba des.

      Apreciază

    1. masor si eu gigantica energie pozitiva a autorului si excelenta sa canalizare 🙂 chiar merita omul sa traiasca o suta de ani (nascut in 1911 si dat un interviu in 2010 (ultimul gasit pe net)

      Apreciază

  2. Cand am vazut link-ul pe fb cu titlul „…gospodina fericita” si poza atasata, curiozitatea mea saliva deja in asteptarea unei nuvele politiste savuroase cu Hilda pe post de Colombo in varianta feminina . Aparent, prostuta , aeriana, joviala , mai trebuie situatii , intrigi , si vreo fraza personalizata, zic ca are potential, ce zici ? te bagi ? daca (cand) ii avea chef, desigur. 😀

    Apreciază

    1. Ideea e seducatoare (ca si Hilda) 🙂 Chiar supertentanta, merci, am sa ma gandesc la profilul asta. Acum gandurile mele plutesc pe alta taramuri, dar simt ca voi reveni la idee, ca s-o prelucrez in profunzime.

      Apreciază

Lasă un răspuns

