Publicat în De pe internet adunate

Fantasme în bibliotecă

„Apropos, pe blogul tau de soacramica ai publicat un post cu poze design de biblioteca. Foarte deosebite si interesante. Era trimitere sila link: eu il salvasem..dar nu mai gasesc pe unde…daca il mai ai pastrat ai putea sa il recomanzi inca odata pls. merci”

La solicitarea lui wero, scot din arhiva mea colbăită postul cu idei pentru biblioteca de acasă. Dar înainte de a-l reposta vă invit să vizitaţi nişte picturi fantastice (în mai multe sensuri) în stilul celei de mai jos 🙂 în care tot cărţile sunt vedete.

Valentin Rekunenko

***

post din 16.03.11

Ce face o femeie când soţul pleacă în deplasare? Corect, caută să întoarcă gospodăria cu poalele în sus. Dacă nu mă vedeţi săptămâna viitoare pe blog, înseamnă că aranjez cărţile după o schemă complicată. Un proiect smintit care riscă să-mi ia mai mult de o săptămână. Dacă nu mă răzgândesc…

Dacă aveţi şi voi cărţi ca mine, în loc de oi şi capre, trageţi un ochi peste imaginile de mai jos. Poate puneţi şi voi ceva la cale.

Nişte accesorii

Ceas-distribuitor de ciocolată. Dacă n-o iai când cucul cântă  ora fixă (în 30 secunde), mai aştepţi o oră

Autor:

destinul unui blog

4 gânduri despre „Fantasme în bibliotecă

  1. wow..tabloul lui v. rekunenko e bestial…si celelalte..au ceva care te fascineaza..nu am stiut de el…merci pentru o portie de cultura 🙂

    si..si ..si merci pt pozele cu idei de biblioteca. stii, am maina libera la a alege un design de bibioteca si asa ma simt de importanta 🙂 (in sensul frumos al cuvantului) ma fascineaza poza cu polite in forma de romburi…dar mai vad, poate „nasc” vreo combinatie care sa bucure ochiul si sufletul 🙂
    merci mult 🙂

    Apreciază

  2. Perversiuni dom’le!! 😆 Articol cu avertisment! 🙂

    Io am fantezia unei mici sere de sticlă, plină de cactuși utilată bineînțeles cu o bibliotecă! Masă, frigider pentru berule, scrumieră! 🙂 Noa… 😆

    Apreciază

Lasă un răspuns

