Publicat în De pe internet adunate, Fotografii

Bunicuțele nebunatice

Ieri dimineaţa m-am împiedicat de o vorbă cu mai multe sloiuri: femeile frumoase mor de două ori şi m-a apucat aşaaaa o digestie grea … dar numai până ce am dat de ilustratele de mai jos. M-am înviorat pe loc (iată ce înseamnă arta) şi mi-am zis că eu mai am timp să prind la minte…

Singurătate, boală, tristețe, neputință, plictiseală … așa ne-am deprins să descriem bătrânețea. Şi, mai ales, ne e frică de ea.

Un artist adevărat sparge ceea ce reprezintă cadru general și frică, dar … sparge frumos, visător, pozitiv.
Eu acum am un vis. Să îmbătrânesc nebunește. Să râd, să-mi fac de cap, să prețuiesc fiecare clipă și, cel mai important, să nu mă tem… de ridicol. Teama de ridicol a omorât talente, iubiri, vise…

„Mi-aș dori ca oamenii să se oprească, măcar din când în când, din alergătura lor cotidiană, să știe fiecare să se bucure de ceea ce are. Cred că unul din miile de adevăruri ale vieții este să trăiești intens clipa prezentă. Eu fac tot posibilul ca să imortalizez prețul unei clipe concrete”, spune ilustratoarea Inge Löök.

Da, bătrânețea e fără dinți, dar asta nu înseamnă ca nu mai poți zâmbi și glumi.
Da, bătrânețea are un corp deformat, dar asta nu înseamnă că nu mai poți dansa sau merge la plajă.
Da, bătrânețea izolează, dar poți întotdeauna găsi pe cineva la fel de izolat și bătrân ca tine.
Simt că într-o zi voi imprima ilustratele și le voi agăța în dormitor, ca să nu uit nici în somn că eu tot pot trăi … vesel. Până la adânci bătrânețe. Numai dacă vreau…


Autor:

destinul unui blog

17 gânduri despre „Bunicuțele nebunatice

  1. trebuie sa te uiti neaprat la bunicii din Benidorm Bastards 🙂

    Astia de mai sus sunt olandezi (primii pe care i-am gasit)dar cei mai buni sunt belgienii. Au preluat si americanii. Cred ca gasesti de toate. Te umpli de ras si de tinrete intr-o seara de weekend 🙂

    Apreciază

  2. Ideea apartine belgienilor flamanzi si nu stiu daca au si varianta franceza, poate dublata/ subtitrata pe undeva.

    da la majoritatea scenetelor nici nu iti trebuie sa intelegi ce zic :)numai te uiti la mutrele lor strengare si ti-e de-ajuns 🙂

    Apreciază

    1. da la majoritatea scenetelor nici nu iti trebuie sa intelegi ce zic 🙂 numai te uiti la mutrele lor strengare si ti-e de-ajuns 🙂

      am observat 🙂 merci 🙂 dar am sa mai caut; in engleza precis ca voi gasi

      Apreciază

  3. Îs niște figuri de top bătrâneii. Am norocul s-am în boc și cartier niște haioși de nota 10, în special vecina unguroaică. Am mai pomenit de ea (tanti Chiș).
    Bunt ton indus de articol pentru această după-amiază splendidă (e o vremeee fainp da faină de tăt aici).

    Au fost pe Prima TV ntr-o vreme poante cu bătrânei, am găsit un clip cu ei dintr-o grămadă ce din fericire au fost postate pe Youtube:

    😆 😆

    Apreciază

  4. Mie mie frica de ridicol,si de opinia publica ,,,tre sa ma dezbaier putin cite putin de asta,,,mersi de postare,,,,nu mi-a venit in cap ca as vrea sa imbatrinesc nebuneste ,,,desi asta si mi-o doresc inconstient 🙂

    Apreciază

    1. off-topic: sketch’ul din dreapta blogului a mai fost pana acum?

      nu, am schimbat recent 🙂 aveam floricele si căluţi, ca toata femeia muritoare si melancolica.

      shalom si cu ziua cosmonautilor.

      şi pe sînguri

      p.s. am sa privesc de acasa clipul. merci

      Apreciază

Lasă un răspuns

