Publicat în Fotografii

Brăduța cochetă (poze)

Socot că fiecare om ar trebui să aibă un perete al lui (unul real, nu pe facebook). Să facă ce-i trece prin tărtăcuță și prin inimă cu el: să scrie, să picteze, să lipească, să bată o țintă roz sau kaki sau … să se bată cu capul de el 

Spuneam cândva că am un perete la dispoziția mea. Tocmai bun pentru un proiect creativ. Numai că între timp m-am luat cu chestii de-ale mele și l-am lăsat o vreme gol. Până duminica trecută, când afară ploua, dar noi stăteam cu luminile aprinse în casă, atât de sombră era amiaza…

Așa că eu cu fiică-mea am pus mâna pe periuțe… 🙂

Iată rezultatul energiei noastre creative întinsă pe perete  🙂

Mai jos puteți urmări etapele.

Căminul din anul trecut, tot confecționat după o poftă strașnică  🙂 Mă gândesc: să-l scot la lumina decorațiilor sau nu?

Autor:

destinul unui blog

23 de gânduri despre „Brăduța cochetă (poze)

  1. Ce frumos e! Degeaba mi-ai da mie un creion în mână, că tot nu-mi iese atât de frumos :))
    Şi da, e visul meu de mică să am un perete pe care să-mi pot vărsa „talentul” :))

    Apreciază

  2. Foarte draguta si vesela „Braduta” aveti 🙂 Data viitoare lasa-ti fata sa picteze singurica ce vrea, eventual in camera ei…. eu cat visam sa pot face asta… dar erau tapete si nu se putea…
    Craciun fericit!!! Iar dupa sarbatori te asteptam sa ne mai bucuri cu vreun roman 😉

    Apreciază

    1. Deja face tot ce-i pofteste inimioara in camera ei 🙂 Asta eu am fost generoasa si am lasat-o sa se extinda si pe peretele meu oleaca 🙂

      Craciun fericit! 🙂 am sa revin neaparat.

      Apreciază

      1. Arata cu multe aplicatii si desene incadrate in rama 🙂 peretele nu e destul de neted pentru pictura 🙂 Chiar si pe usa, care e neteda, fata mea prefera aplicatiile. Iata de exemplu (pata din stanga e umbra mea)

        Apreciază

      2. interesanta ideie,,,acelea sunt aplicatii toate sau desene facute cu miinuta ei cu ajutorul mamei? Eu daca as permite, ar arata strasnic de colorat si abstract 🙂

        Apreciază

      3. Sunt aplicatii 🙂 dar metoda lor de aplicare e cam anevoioasa, trebuie oleaca de rabdare. Am ajutat-o. Daca sincer, fata mea nu prea s-a tras la colorat peretii. Poate ca inca e prea devreme :mrgreen:

        Apreciază

  3. „Pictura este un amalgam de elemente care comunica o idee, un sentiment, o stare de spirit – si aceasta trebuie facuta cu pasiune.” – Alvaro Castagnet

    Un wall mai indicat de a fi creat pentru mulți fani ai facebook-ului. Am rămas plăcut surprins, supermișto și-n principal toată lauda c-ai-mplicat-o pe micuță.
    Zilele trecute în timp ce veneam de la rutina pansatului, am băgat în mine o prăjitură la una din cofetăriile din centru și-năuntru era un grup de copii cu 2 învățătoare. Aveau niște gentuțe inscripiționate: „Nu pe facebook, hai să ne întâlnim în alt loc”.
    Ăla micul are și el un perete dar cu desene pe hârtie. L-am lăsat să-și umple zona. A desenat ftobaliști. 😆 Dar desenează destul de bine.

    Apreciază

    1. Ăla micul are și el un perete dar cu desene pe hârtie. L-am lăsat să-și umple zona. A desenat ftobaliști. Dar desenează destul de bine.

      Si a noastra de la un an si jumate a avut un spatiu/colt special amenajat pentru „cai verzi pe pareti”. O tabla de la IKEA, pe o parte hartie (vreo 30m) si pe alta tabla pentru desenat cu creta colorata. Dupa ce s-a saturat de ea, am coborat-o la subsol. Acum mai rar cu desenatul 🙂 Poate revine cu timpul pofta.

      Apreciază

  4. Hehehe, brădulețul e ca o tinerică cu poșetuța-n mânuță uitându-se la flăcăul ei spunându-i:
    „-Ei da, să știi că la cineplex rulează RIO. Ce zici? Mă faci cu filmul și-o porție de pop-corn?”
    🙂

    Apreciază

  5. cat de ingenioase suntei, bravo voua !

    noi azi la serviciu am facut concursul brazilor din post its-uri 🙂
    Nostimi braduti, al nostru e cam asa (mai simplu credca niu se putea)

    Sarbatori frumoase voua!!!

    Apreciază

    1. Asta voi sunteti ingeniosi 🙂 Cred ca nu mi-ar fi trecut prin cap sa compun un brad din post-it-uri. Rezultatul e foarte dragut!

      Multumesc mult! Si voi sa aveti parte de sarbatori luminoase si senine! 😉

      Apreciază

Lasă un răspuns

