Publicat în Fotografii

O zi din viața mea (poze)

Recent am descoperit că pot ajunge la lucru şi cu trenul. Nu mi-am închipuit că drumul poate fi … atât de romantic. Altă ambianţă matinală, alte feţe, expresii, lumini, parfumuri… Un caleidoscop întreg care te ameţeşte cu forme şi culori noi. Uneori am impresia că nu traseul până la serviciu am schimbat, ci oraşul.  Aşa că rutina mea din ultimele trimestre şi-a schimbat faţa radical.

Pe 7 decembrie am luat cu mine obiectivul. Majoritatea pozelor sunt făcute noaptea: ies din casă pe întuneric şi revin tot pe întuneric. Doar pozele de la librărie sunt făcute în pauza de masă 🙂

Bruxelles, 07.12.11.

Watermael – Place du Luxembourg – Watermael

Această prezentare necesită JavaScript.

Autor:

destinul unui blog

14 gânduri despre „O zi din viața mea (poze)

  1. Aaa, ce scuter fain!!
    Ia, ia, acolo-n ceașcă ce era sub frișcă?
    Căsuța din vitrină! 🙂
    Opaa, polițai. Ce-nvârteau acolo?
    Poza cu gara e bună de copertă de carte. E splendidă.
    Poza blurată, ai mișcat aparatul cirular: Supermișto ce a ieșit.

    Apreciază

    1. 1. Habar nu stiu a cui era scooterul 🙂 dar culoarea nu m-a lasat indiferenta. Cred ca posesoarea e o duduita. Ii mai lipseau niste romanite la bord 🙂
      2. Cafea Nespresso. Lipseste numai George Clooney din cadru (stii publicitatea. Nespresso, what else?)
      3. Casuta din vitrina n-am idee ce cauta la parterul unei case, dar iar n-am putut trece pe alaturi 🙂
      4. Cu politaii ne-am distrat toata saptamana precedenta. Cu manisfestatiile congolezilor pe strada noastra au fost nevoiti sa „ne pazeasca” non stop. Umblau si dadeau foc la masini si stricau vitrine.
      5. Da. Gara Watermael e splendida sub clar de luna. Era o liniste…odihnitoare 🙂
      6. A iesit poza ca in caleidoscop. Cand ma apucasei sa apas pe declansator m-a claxonat o masina in coasta. Am tresarit :mrgreen: Si poftim efectul 🙂

      Apreciază

      1. 1. Hehehehe, niște dantelării antique și-un bibelou lipit de-ar fi fost pe scuter apăi era piesă de colecție pe bune. De-o vezi pe duduiță, tragea-o-n aparat neapărat! 🙂
        2. Aham.
        3. Nu era magazin?
        4. Eh… bine că n-ai pățit ninic. Pentru ce-au manifestat?
        5. E foarte reușită acea fotografie!
        6. Hahahaha, lacât mai multe claxoane-n apropierea ta! 😀 Am crezut că voit ai făcut poza. Supermiștoacă poza-n orice caz!

        Apreciază

      2. 3. Nu. Habar n-am ce e. Probabil vreun moft de Craciun al proprietarului 🙂
        4. Nu sunt de acord cu rezultatele alegerilor din Congo. Ambasada lor e aproape de serviciul meu.
        6. Nu e voit de asta si mi s-a parut… bio, naturala 🙂

        Apreciază

      3. Am vazut pozele. Feerice. Zici ca Clujul e fratele geaman a Bruxelles-ului 🙂 Imi pare ca orasele se aseamana pe timp de sarbatoare.

        Apreciază

      4. 3. Moft rar și frumos
        4. Ohoo, înseamnă că-s hotărâți.Nu-mi imaginam congolezii așa intransigenți
        6. e foarte mișto, îmi place mult.

        Trage și tu niște pozici de vrei cu luminițele din Bruexelles

        Apreciază

  2. Superbe fotografii!!! Se pare ca pe buna dreptate se spune ca seara orice oras e mai frumos 🙂 … sa nu mai zic ca Bruxelles-ul e splendid si ziua….
    P.S. Ai ce ai cu felinarele 😀

    Apreciază

  3. Il y a un adage qui dit qu’on fait toujours du mal à ceux qu’on aime mais il oublie de dire qu’on aime ceux qui nous font du mal.

    Nu prea inteleg ce spune acest citat…Facem intotdeauna rau oamenilor pe care ii iubim, insa uitam sa spunem ca-i iubim celor care ne fac rau…?

    Frumoase pozele, mi-au placut mult.. :*

    Apreciază

    1. Exista un proverb (maxima, citat, vorba) care zice ca ii ranim pe cei pe care ii iubim, dar tot acest proverb uita sa precizeze ca noi ii iubim si pe cei care ne ranesc.
      Adica un fel de „noi pe ei si ei pe noi”. Din dragoste, din teama, din egoism? 🙂

      P.S. Eu ca o lady adevarata nu pot sa ma impiedic sa citesc inscriptiile de pe toti paretii :mrgreen: Probabil ca a fost un autograf mural lasat de vreu adolescent trist… Dar l-am apreciat.

      Apreciază

Lasă un răspuns

