Publicat în Comoara verisoarelor

Comoara verişoarelor (V)

Despre roman

Partea I

Partea II

Partea III

Partea IV

Lectură plăcută 🙂

Autor:

destinul unui blog

15 gânduri despre „Comoara verişoarelor (V)

  1. „Şi ce dacă totuşi e calea spre o…
    Mâine am de lucru”

    Păi da; pe când alunecam’n lectură ca pe un topogan spre bazin… gata, m-am trezit, pfuuu visul. 🙂
    Singurătatea emisă de ecrane plate e tare de tot!

    Apreciază

  2. Cred ca de Sf. Nicolae nu reusesc. Vreau sa las textul sa se odihneasca vreo saptamana si apoi sa-i aplic machiajul final 😉 Domol, fara graba. Sa-l presor cu sclipici si cu tot ce se cuvine pentru un cadou de sarbatoare 🙂 ma rog, la cat ma pricep eu.

    Apreciază

    1. Eu ma relaxez cand il redactez 🙂 de asta si lungesc, lungesc… placerea. Il iau pe bucatele, dar …deja prea m-am lungit. Data viitoare (peste o vineri) am sa public pana la capat cu tot cu final. Oleaca o sa-mi fie trist… presimt. Insa azi, cotrobaind prin libraria de langa serviciu mi-a venit o idee noua. Matinca am sa ma apuc sa scriu un roman de dragoste :mrgreen: Nu-mi vine sa cred ca scriu asta.

      Apreciază

      1. La drept vorbind ma gandeam la dragostea (absolut straina unor norme pamantesti) unui cuplu celebru inspirat din povestea lui Anne Sinclair si DSK. O femeie bogata, frumoasa, fidela si un barbat de o inteligenta diabolica, carismatic, fustangiu. Ceva de genul…o poveste de dragoste care trebuia sa moara demult si cu scandal, dar a rezistat/rezista. De ce? Cum? Pentru ce? Ei… schema poate fi schimbata de mii de ori. Asta a fost conceptul la care m-am oprit ieri pentru cateva secunde 🙂 Dragostea pe care masele, multimea, tot pamantul si universul nu pot s-o inteleaga.

        Apreciază

Lasă un răspuns

