Publicat în Recomandare de carte

Cărțile ROB la Chișinău

Recunosc că mi-era frică să trec frontiera România – RM cu valiza scârțîind greu pe la încheieturi, plină ochi de carți, dintre care vreo șaizeci la sută numai de carțile Rodicăi Ojog-Brașoveanu. Credeți că era să mă creadă vameșul dacă eram să-i zic sincer că le car pentru o donație de carte la o bibliotecă din capitală?

Nu m-a întrebat nimeni nimic la graniță. Nici măcar nu m-au rugat să-mi mișc valiza cu vreun milimetru. Am luat-o ca un semn bun. (data viitoare am s-o folosesc pentru contrabanda)

Da, știu, o puteți găsi în format electronic, dar mai știu că nu toți o cunosc, nu toți știu unde s-o caute, n-au pașaport românesc ca să facă din senin și după poftă o raită prin librăriile bucureștene, și mai știu că în librăriile de la Chișinău ROB este aproape inexistentă.

Așa că m-am apucat să fac și eu un gest. De la mine mai puțin, de la zei mai mult.

Cărțile de mai jos se află de câteva săptămâini la Chișinău. Unele de ele au fost deja împărțite cititorilor blogului acesta, ca la nuntă, peste farfurii cu plăcinte cu bostan, în restaurantul „La plăcinte”, unde au avut ocazia să mă vadă în carne, oase și unghii roșii.

Celelalte, de săptămâna viitoare, vor fi aranjate pe una din polițele bibliotecii din incinta Liceului Teoretic „Minerva”. Cu oleacă de răbdare, doritorii vor putea împrumuta, rând pe rând, cărțile pe care le doresc.

Așadar, începem parada cărților 🙂

Primul roman din listă este și primul roman polițist publicat de scriitoare.

Recunosc că de această carte (de „Coșmar”) m-am despărțit cu greu.

Următoarea carte a fost donată de Ghiocelu (cititoarea blogului). Mulţumesc! 🙂

Ultima e o carte care nu face parte din seria ROB. Dar m-am gândit că poate interesa pe cineva 🙂

Autor:

destinul unui blog

26 de gânduri despre „Cărțile ROB la Chișinău

  1. Sunt sigură că o să fie destule persoane care o să îţi spună câte un „Mulţumesc celui/celei care a făcut posibilă întâlnirea mea cu ROB” :-).

    Un gest foarte frumos şi demn de apreciat!

    Apreciază

  2. Nu vad in lista „Grasa si Proasta „,,,pot sa o aduc eu la liceu,cind ma duc sa o aduc pe cea primita de la placinte,,, (tot de la tine primita in dar, de la Bucuresti trimisa,mult tin la ea ca e de la tine personal p-u mine ,dar eu nu re-citec cartile aproape niciodata) 🙂 sau este deja?

    Apreciază

    1. Ghiocelu, pe „Grasa si proasta” o am doar la Bruxelles. Am toata colectia 🙂 in afara de „Cutia cu nasturi” si „Povesti de noapte buna”.
      Daca esti singura ca n-o mai recitesti, desigur ca o poti lasa la biblioteca 🙂 Ar fi un gest frumos. Multumesc 😉

      Apreciază

      1. Un gest frumos a fost din partea Ta ,cind mi-ai trimis-o de la Bucuresti ,special pentru mine,unui om necunoscut,,,,foarte recunoscatoare,,,atunci mi-a picat la tsansc cartea,intr-um moment de „ratacire sufleteasca”,,,Dar din Dar se face Rai ! :*

        Apreciază

      2. 🙂 iti amintesti si data,,,am verificat acuma plicul(il mai pastrez si astazi intr-un sertar), scrie 3.12.10 -Bucuresti,si 3.12.10-Posta Moldovei,Chisinau. Eu Cred ca nimic nu e intimplator in viata noastra,sper ca cartea sa aduca folos si placere cuiva ,la fel cum si mie mi-a adus 🙂

        Apreciază

  3. Am citit nu demult cartea de ROB „Telefonul din bikini” si mi-a placut foarte mult, scrie foarte interesant si amuzant. Acum citesc Cianură pentru un surîs. Le-am procurat din Diverta. Dar tare vreau sa citesc Barbatii sunt niste porci 🙂 care inca in RM nu este, cel putin nu am gasit-o, dar acum stiu unde s-o caut 🙂

    Apreciază

    1. Un gest demn de toata lauda!!! Cum se spune: binele sa ti se-ntoarca inzecit!!

      Dida, pot sa-ti trimit eu varianta electronica a cartii „Grasa si proasta”…. de fapt am mai multe carti ROB varianta electronica….. Nu e acelasi lucru cand citesti cartea „palpabila”, dar cu evolutia tehnologica de acum se poate de citit si la computer, tablete, „telefoane destepte” :))

      Apreciază

      1. Acum doi ani, chiar inainte de Craciun, cand am gasit o biblioteca electronica cu cartile ROB, cred ca a fost cel mai frumos cadou de Craciun. Imi venea sa chiui de bucurie:) Acum le am in varianta tiparita. Senzatia e alta, dar tot de cadou. (doar ca altfel ambalat)

        Apreciază

  4. Eu am citit primele carti din seria Melania Lupu – ‘Cianura pentru un suras’ si ‘Buna seara, Melania!’ – m-au cucerit, de la primele pagini. Acum am inceput-o si pe a 3-a, ‘320 de pisici negre’, dar in format electronic. Iti multumesc Lilia ca ai scris despre aceasta autoare, caci de la tine de pe blog am aflat despre ea si am fost curioasa sa citesc. Am sa le citesc pe toate, cate le gasesc. 🙂

    Apreciază

    1. Te invidiez (ca inca nu le-ai citit) 🙂 eu deja le-am citit si inca mai caut… Noroc ca l-am gasit acum la Bucuresti pe Cosma Brasoveanu – sotul scriitoarei. Are vreo trei romane scrise, dar se pare ca tot Rodica le-a scris, imprumutandu-i numele. Ma delectez acum cu „Un martor incomod”.

      Apreciază

  5. A fost foarte bine si caldut 🙂 mancat si baut (placinte cu bostan, branza, ciuperci, curechi, vin, ciocolata, compot de fructe uscate etc.), discutat, glumit. Am acum un pic idee de oamenii care ma citesc. Si ei de mine. La cei care au venit, ma refer. Cei care n-au putut (caci era o seara de sambata, cu nunti si cumatrii moldovenesti) sau cei care n-au stiut, cred ca o sa mai aiba ocazia sa ma vada. Sanatosi sa fim 🙂
    Trandafirul alb pe care l-am descris in postul precedent (Mai presus ca dragostea) l-am primit tot la intalnire, de la un cavaler atent. Acus face 2 saptamaini si inca nu s-a ofelit 🙂 Ocazie ca sa-i multumesc inca o data.
    P.S. Am primit si cadouri dragute de la cititorii mei :p Iata ca m-ai facut sa ma laud.

    Apreciază

    1. Imi pare bine ca macar unii din cititorii tai au avut sansa sa te vada 😀 :D. Pacat insa de cei din afara Moldovei 😦 , daca mai faci cumva vizite prin Europa da de stire 😉 .

      Apreciază

  6. eu fac parte din categoria: n-am stiut, dar tare vreau sa-ti intind o mîna calda si ma bucur ca intilnesc, chiar daca virtual oameni (tu si cititorii tai) care aproape gindim la fel.

    Apreciază

Lasă un răspuns

