Publicat în Comoara verisoarelor

Comoara verișoarelor (IV)

Despre roman

Partea I

Partea II

Partea III

Lectură plăcută 🙂

Autor:

destinul unui blog

15 gânduri despre „Comoara verișoarelor (IV)

  1. Sincer, nu mai credeam ca ai sa gasesti lada si scrisoarea, dupa ce maica ta a mentionat ca lada-i pe la rapa pe undeva, insa se pare ca viata bate filmul.
    Cu toate ca ne-ai lasat unde era mai interesant nu te mai intreb daca ai deslusit ce era in scrisoare 😉

    Cel mai mult mi-a placut: „-Internetul. Ne trebuieşte internet! Urgent!-Adică compiuter cu adnaklasnici?”. Din pacate pentru multi moldoveni internetul reprezinta „adnaklasnici”.

    Apreciază

  2. Frühling, jumate din populatia satului e conectata la odnoklassniki, alta jumate e plecata (conectata la skype), vreo doi-trei batranei fac exceptie, asadar… 🙂 viata bate filmul in Moldova. Desigur, ca nu tot ce scriu e adevarat, dar jucandu-ma cu condeiul trebuie sa mai si tin cont de realitatea curenta. Uneori chiar sa profit 🙂

    Apreciază

  3. Ce îmi place mie…tipic moldovenesc! Când pomenim de un om, obiect, întâmplare dăm cu amănuntele! Ultima replică m-a făcut să îmi amintesc de atât de multe momente! „…eu caut calculator cu internet, nu…mire” – Genial 😀

    Apreciază

  4. Gata!!!! Mi se pare ca incep sa ma topesc… de placere – in timpul saptamanii o citesc pe ROB (la moment – Buna seara, Melania), iar vinerea…… astept cu maaaare nerabdare desertul – Comoara verisoarelor. Pentru mine e un adevarat deliciu….lecturile acestea imi aduc atatea momente pozitive, amintiri din copilarie! Incep sa ma invidiez eu singura pe mine :).

    p.s. Maine plec la tara, da acolo este o casa batraneasca, da casa ceaa are pod, da in pod……Gata, e hotarit – maine ma sui in pod……

    Apreciază

    1. p.s. Maine plec la tara, da acolo este o casa batraneasca, da casa ceaa are pod, da in pod……Gata, e hotarit – maine ma sui in pod……

      Ia seama unde pui piciorul 🙂 si imbraca-te bine, e cam racoare zilele astea, desi foarte pitoresc 🙂

      Apreciază

  5. frumos!!! stii, cd eram mica mergeam la bunica (mamunea) si ea ma trimetea sa ii aduc o caldare cu apa de la fantana. mereu. nu stiu cum se intimpla, dar de fiecare data scapam caldarea in fantana. probabil alti copii o dezlegau de la franghie, eu nu ma uitam / observam si ma trezeam in final ca invart corba aia de la fantana in van…si cd descopeream ca de fapt caldarea nu-i si nu va fi…veneam si cu jumatate de gura ii spuneam bunicii ca, caldarea a ramas in fantana nu stiu cum si ea scotea mereu un „bengaaaa”… si eu cd o intrebam ce inseamna asta, ea dadea nepasator si amarat din mana si pleca…si eu…saream pe un picior pe altul si ii ziceam sa ma ierte ca alta data nu am sa scap caldarea in fintina…doar ca alta data se intimpla iar si iar…asa si nu mi-a mai explicat niciodata ce e cu acel „bengaa” 🙂
    ahh…tare imi place cum combini textul…parca e o coloana a infinitului..trecutul cu prezentul..si descrierile sunt asa de bine conturate incat am si vazut-o pe Rita cum vine pe carare, si cum Vasilica cu Bucuria lui sarind din urma…
    stii, si eu uneori ma intreb, ce s eintimpla cu literele in capul unui copil de uneori schimba asa sensul cuvintelor, am o nepoata care inverseaza cuvintele formate dintr-o silaba la leu spune ule, la unt, tule, la lup- upe, si tot asa 🙂

    Apreciază

    1. Uite ca mi-ai adus aminte cum scapam si eu caldarea in fantana 🙂 O data a cazut chiar toarta, caci am scapat controlul caldarii cand o cufundam 🙂 Si tot o chemam pe bunica sa ma ajute.

      Apreciază

  6. Hahahahahaha: „Coboară, Vasîlică, chiar acum, că te dejghin. Coboară, animală de copchil”

    Ori de câte ori am auzit-o cu dezghinatul, m-am’mprăștiat de râs. Pe aici sună cam așa: „-Apăi mă cotile? Te-ói diezdhina tăt, tăt, tăt!” 😆

    Apreciază

    1. Așe dară: tăt, tăt, tăt! 😆
      Eram la cabană prin august (Someșul Rece A, către poalele Apusenilor), m-am dus în sat după pâinea cu cartofi ce mi-o prepară o băbuță, am intrat în curte iar moșul o certa mamăăă:
      „-Tu muiăre? Io te flendurăsc tătă-tătă, de mai-mprăștii sculăle măle!”
      Nu-i frumos dar ador să surprind discuțiile casnice din acea zonă. Nu mai am nevoie de teatru ori canale tv de comedie. 😆

      Apreciază

Lasă un răspuns

